کلیه بیمار شکست در دیالیز برای گذشته چهار روز است این قابل درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست در دیالیز برای گذشته چهار روز است این قابل درمان

کلیه بیمار شکست در دیالیز برای چهار روز گذشته این قابل درمان است؟ دیالیز در درجه اول مورد استفاده برای ارائه جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه دست رفته به علت نارسایی کلیه، آن را یک درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، همپای زمانی که بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر نیست و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، پس از آن نمی تواند کمک کند بیمار از بیماری کلیه را دریافت کنم؟
کلیه بیمار شکست در دیالیز برای چهار روز گذشته این قابل درمان است؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست، بنابراین بیمار که تحت آن آنها ممکن است نیاز به بر روی آن تکیه می کنند برای بقیه زندگی خود را. این است که برای نارسایی کلیه بیمارانی که در دیالیز به مدت چهار روز ممکن است آنها باید در آن زندگی می کنند می گویند.
با این حال، آن است که در همان روز ما نیست. با زمان رفتن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی داروها که با هدف ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از صدمه می باشد. با کمک از کسانی که درمان، بیمار به دیالیز می تواند شانس خلاص شدن از شر.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار یک زندگی بهتر بدون دیالیز؟
درمان شناخته شده ترین به عنوان بالا هفت درمان است، که یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است. همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند کمک گرفتن بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه بیمار.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بالا هفت درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: